Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 02:57 - Цигани начело на България- Ахмед Доган
Автор: genadi2000 Категория: Политика   
Прочетен: 6011 Коментари: 3 Гласове:
2



http://svobodnaplaneta.com/story/3644


Етнически турчин ли е Доган?    от Николай Павлов
Подобен въпрос щеше да бъде излишен, ако агент Сава вече 19 г. не рекетираше обществото от и в името на българските граждани с етнически турски произход.
 
image

- Смяташ ли, че предстоят тежки дни за страната, в смисъл на опити за създаване на етническо напрежение?

- Да. Създаването на етническо напрежение вече започна. Тази анти-ДПС и антитурска кампания, разните мафиотски структури, които стягат редиците срещу нас... Трябва да успокояваме нашия електорат.

Доган пред Валерия Велева

"Ахмед Доган принадлежи към циганско-татарския етнос като потомък на татарските нашественици по нашите земи. Ахмед Доган е цигано-татарско копеле! Той е изоставен от баща си няколко месеца след рождението и отгледан от майка си-татарка от село Дръндар. Баща му е циганин от село Пчеларово толбухинска област. За удостоверяване на изказания от мене факт препоръчвам да се обърнете към неговия роден брат, живущ в циганската махала на град Добрич - също Ахмед."
Мендерес Кунгюн

Автобиография на Ахмед Исмаилов Ахмедов

Роден съм на 29.03.1954 г. в с. Пчеларово, Толбухинско. Когато съм бил на 6 месеца, родителите ми се развеждат. Една година по-късно майка ми се омъжва за втори път. От втория си баща имам три сестри - най-голямата е с две години по-малка от мен, средната е родена през 1963 г., най малката - 1969 г.

През 1962 г. цялото ни десетчленно семейство се пресели в с. Дръндар (Варненски окръг). Като повод за това послужи женитбата на един от вуйчовците ми за една кадънка от с. Дръндар, а причината - че във въпросното село живеят само турци.
 
Дали обаче наистина са турци жителите на Дръндар? Според "Уикипедия", кметът на селото се казва Зюмбюл Али. Името "Зюмбюл" е непознато сред етническите турци. То е най-срещано при циганите и при помаците, които през няколкото вълни на насилствено преименуване често избират имена на цветя (Карамфил, Трендафил и тн.) Възможно ли е в такъв случай, Зюмбюл Али да е помак запазил "побългареното" си име? Не, поради две причини! Първо - села с компактно помашко население в Североизточна България няма. Второ - след четвъртата вълна на преименуване (1971 - 1974 г.) започват да се подменят и фамилните имена. Тоест, няма как да е прекръстен на Зюмбюл, а фамилията му да остане Али.
А ако тръгнем по "циганската следа"?
 
РОМСКИТЕ ОБЩНОСТИ В БЪЛГАРИЯ ДНЕС "Хорахане-рома са най-многобройната ромска група в България.Сред много хорахане-рома се наблюдава преферирано турско самосъзнание - те отричат ромския си произход, но както българското, така и турското население продължава да ги възприема като цигани.
Турчеещите се хорахане-рома в Североизточна България често се наричат просто миллет, поради това, че турското население от този край категорично отказва да ги признае за турци.
В някои райони на Североизточна България ромите с преферирано турско самосъзнание се наричат уста-миллет. Те говорят турски език, но поради нежеланието на турското население да ги признае за роми са започнали да се самоопределят като етнос различен и от ромите и от турците. Извеждат своя произход от неизвестно племе ковачи, идващи от Афганистан, които в последствие станали най-известните производители на оръжие в цялата Османска империя (Marushiakova, Popov ect. 2001: 39-40)."
Ахмед Доган дълги години кри, че като агент на комунистическите служби е работил активно срещу турското малцинство, а сега ще се окаже, че всъщност дори не принадлежи на него. Та нека като пусне отново плочата за напрежението в смесените райони, да му кажем с усмивка в лицето: Посмали, Манго!

 

 





http://www.blitz.bg/article/9641
Лидерът на НДПС Гюнер Тахир: Доган донасял за сестра си! коментари/12 5 февруари 2009, 14:27 Строго секретно Александрина Роканова изпрати на приятел image image image image image Ахмед Доган от години се интересува само от софри и алкохоли. Снимка: Иван Григоров Ширин Местан и Емел Етем били в особени отношения с шефа на ДПС. Гюнер Тахир е роден на 24 юли 1961 г. в с. Самуил, Русенска област. Завършил е Политехническа гимназия в Разград, а през 1985 г. Шуменския университет "Константин Преславски" със специалност българска филология и журналистика. В продължение на една година преподава съвременен турски език в Шуменския университет.
От януари 1990 г. е член на ДПС и е заемал всички възможни постове от местен председател до зам. - председател и говорител на Движението за права и свободи. На 11 май 1996 г. Гюнер Тахир подава оставка и напуска ДПС поради несъгласие с водената от движението политика. На 24 март 1997 г. той създава Инициативен съвет за обновление на ДПС и става негов председател, а през декември 1998 г. съветът се преобразува в партия Национално движение за права и свободи.
Провокиран от интервютата , които бившият съратник на Доган Осман Октай даде в два от предишните броеве на в. "ШОУ", днес Гюнер Тахир доразвива някои подробности от образа на лидера на ДПС.

- Г-н Тахир, как стана така, че ДПС се разцепи на две още през 1996 г. и защо се получи такава ситуация, че вашето Национално движение за права и свободи все пак дублира ДПС на Ахмед Доган?
- Всъщност спора вътре в ДПС беше най-вече за начина на водене на политика след Националната конференция на ДПС, която се проведе в края на 1993 г. През 1994 г., когато се очертаха изборите за 37-мо народно събрание , благодарение на грешната политика, която тогава водеше Доган и хората около него, в ПГ на ДПС от 24 мандата от предишния парламент броят на депутатите падна на 15. Съответно една група, която водех аз, се оформи като опозиционна в Централния съвет и започнахме да искаме сметка и отчет на Доган кои са причините за този спад в броя на гласовете за ДПС .И тъй като видяхме, че всичко продължава по инерция, Ахмед Доган продължаваше да бездейства , да не идва в Народното събрание, ние през февруари, заради включването на Илчо Димитров в този кабинет и аз като зам. - председател на групата и като говорител на тази група обявих от парламентарната трибуна, че ние напускаме ДПС в знак на протест срещу наличието на човек, който е пряк участник във възродителния процес. В същото време, в същия ден и час, вместо да бъде с нас председателят на нашата парламентарна група Доган , когато ние се чудехме по какъв начин да протестираме срещу кабинета на Жан Виденов, той е

бил в едно заведение "Ориент хаус" в Истанбул.

Там той седял на една маса с негови хора, а кючекчийки му играели на масата. Това беше много аморално и долно поведение на един партиен лидер в деня , в който се гласува българското правителство. Няма по -важен ден от деня, когато се гласува следващият кабинет. Такава снимка се появи в един от нашите ежедневници. Неговото място беше празно в пленарната зала. Отделно, в чисто организационен план ДПС, колкото и да се казва, че това е една организация с железни структури, това изобщо не е така. Всичко в ДПС вървеше по инерция, Доган и хората, които трябваше да се занимават с тази организационна дейност, изобщо не се занимаваха с това и единственото нещо, което трябваше да прави той в онзи момент, е това, което прави и сега. Тоест, вместо да се занимава с реална политика,той се занимава с бизнес и примерно се интересува главно от жени.

От тогава до днес нищо в поведението на Доган не се е променило. Тук големият парадокс на българския преход е, че на стотиците хиляди български турци, които живеят от години в България чрез политиката на тогавашната БКП, сега БСП и на службите ни се нататрузи един човек, който реално не е от нашия етнос. Какво имам предвид? Просто няма как Доган да представлява турците в тази страна при положение, че баща му е циганин, а майка му е татарка. Доган изобщо не се интересува какъв е икономическият хал на българските турци, какви са техните желания в областта на образованието, в областта на социалните дейности, културата и т.н. Той не е направил нищо през всичките тези 20 години.

Той само се крие в боянските сараи.

Това обаче е изгодно на всички партии без изключение - няма леви, няма десни. Какво имам предвид? БСП е естествен съюзник на Доган и то отпреди 1989 г. ,защото това е партията, която благодарение на службите, които тогава управляваше, пряко създава някакъв имидж, някакво алиби на Доган като поборник за правата и свободите на българските турци. Сега стана точно обратното . Аз повтарям вече 15 години, знае се , че Доган има пряко участие във възродителния процес. Той, когато е бил научен сътрудник в Института по философия на БАН преди възродителния процес, тогавашният секретар на ЦК на БКП Стоян Михайлов е дошъл в този институт и им е възложил да разработват тема за най-добрите начини и похвати за приобщаване на българските турци. И тъй като Ахмед Доган тогава е бил единственият сътрудник с турско име, събира се ръководството на института и му възлага на него той да разработи тази тема. И в този 46- страничен доклад Доган казва ,че най-добрият начин за приобщаване на българските турци е постепенната смяна на имената им. На всяко новородено да се слага българско име. И забележете, този човек, години по -късно се обявява против това, което е написал. Да не говорим за хилядите хора, които той е топил пред службите. За мен е неморално той в тези донесения да говори за своята сестра, той донася за сестра си, описва личния си живот с различни момичета.

Казвам ги тези неща, за да докажа, че Доган всъщност е един комплексиран човек, един човек, който няма нормално детство, човек, който даже не е припознат от собствения си баща и човек, завършил някакъв техникум по дървообработване или нещо от този род, дълги години е работил в корабостроителния комбинат във Варна като обикновен работник и впоследствие става ясно, че с помощта на службите влиза в техните редици още като студент. Доган преди това не е показвал някакви особени заложби, а е бил най - обикновен човек през онези години, но после много добре си е изпълнявал ангажиментите пред съответните служби. Дори самият факт, че той е съден, че е вкаран в затвора и ако се проследи присъствието му по различните затвори ще се види ,че понякога има по няколко месеца периоди, в които не се знае той в кой затвор се намира. Това всъщност е времето, когато той си е почивал някъде , но е трябвало пред затворниците да му се изгради някакъв образ на човек, водил съпротива срещу възродителния процес. И на същия този човек му се даде възможност, след като политбюро на ЦК на БКП на 28 декември 1989 г. взе решение за обратно възстановяване на имената на българските турци, докато всички реални политзатворници не бяха амнистирани, той бе освободен шест месеца преди тях. Даде му се трибуна в единствената телевизия БНТ и по този начин успяха да го въдворят начело на българските турци.

- Дирижирано или контролирано е присъствието на Доган в парламента?
- Не, напротив. Аз не съм съгласен с тази теза. Самият той, тъй като е абсолютно неподготвен, не желае да идва в парламента. Не случайно го казвам. Значи аз не оспорвам това дали Доган е умен или хитър, за това не става въпрос. Става въпрос за това, че Великото народно събрание беше една говорилня. Тогава всички се деляха на комунисти, на демократи и кой какво е направил преди 1989 г. и т. н. Тогава всички можехме да вземем думата от трибуната и да се изкажем, защото въпросите не бяха конкретни. Но вече от 36-тото народно събрание насам започнахме да гласуваме нови закони, имаше конкретика, комисии, които работеха по дадени законопроекти, тогава Доган вече не плуваше в свои води. За съжаление няма философска комисия в Народното събрание, няма комисия за красиви жени, няма комисия как се правят комисионни от държавни сделки и де факто той няма къде да се реализира. А той е един от тримата или четиримата души в България, които са били депутати от ВНС до днес.

За 20 години Доган не е вкарал нито един закон, нито един законопроект,

няма, ако щете, нито един законопроект за допълнение или изменение на вече съществуващ закон ,който да е внесъл самият Доган, да го е защитил и да го е въвел като практика. Това означава, че той е един бутафорен политик. И още нещо, никой в тази държава не си задава следния въпрос. След като някои журналисти или по-скоро журналистки, които имат лични, бих казал интимни взаимоотношения с него, създаваха около него образа на най-успелия български политик, на най-хитрия български политик, всъщност никой не си задава въпроса защо Доган например, след като вече е два мандата на власт, защо той не иска да стане вицепремиер, защо той не иска да стане министър в някое министерство? Ето, аз ще ви дам един логичен отговор, тъй като го познавам много добре. В разговор на четири очи с мен той ми е признавал, че няма никакъв административен опит и че не става дори за селски кмет. И затова той не е съгласен да става министър или вицепремиер, тъй като, ако царя го разбрахме за по -малко от 800 дни, че е гол и бос, за Доган не ни трябват повече от осем дни. Тъй като него няма кой да го събуди в осем часа да отиде на работа. И второ - Доган не може да води оперативки, да координира работата на отделни дирекции в дадено ведомство, камо ли да бъде с такъв административен опит, че да може това да го владее и да го води във времето и пространството. И понеже той е наясно с това, затова никога не би се ангажирал с нещо подобно. Тогава откъде разбрахме, че е той е добър политик?

- Вие сте вторият човек, който твърди, че Доган не идва в парламента, защото му се спи?
- Ще ви кажа, че по думите на един негов министър, който му е много близък, единственото време, през което можеш да говориш нормално с Доган е от 8 до 10 часа сутринта. Това било времето, когато той не е бил дрогиран. Дрогиран в кавички, тоест времето, в което не е пил. Извинете, но този човек,

още през 1996 г. съм го наблюдавал, как му треперят ръцете от алкохолизъм.

Аз може би съм единственият от ръководството на ДПС, който никога не е оставал до късно с Доган на маса ,поради една-единствена причина - че този човек когато се напие, става абсолютен парцал. Той започва да се закача със сервитьорките, започва да ... да не казвам какви неща е вършил, чисто физиологични, просто да те е срам да ги говориш. Много пъти се е налагало неговият бодигард Ерол да го влачи като чувал под мишница и да го носи у дома му.

- Добре де, тези изцепки на Доган стават и пред други хора - при обиколки в страната, пред местни лидери...
- Ами стават, ама посреднощ след 12 часа той се разпива с местните феодали и те са трима ,четирима, петима. Те нямат интерес да разпространяват какво прави той. Той затова се обгражда с такива хора и с лакеи като Юнал Лютви например. Този човек се чуди на кой господ да се моли. Казвам това, защото Лютви е бил в същата тази позиция и преди 1989 г. по времето на Людмила Живкова , когато е бил в Министерството на културата. В същото положение е и сега - той никога няма да каже и една дума против Доган дори и да вижда, че той греши. Защо ли? Защото единственото нещо, което го интересува, е неговото собствено его. Той да бъде зам.- председателят, той да ползва служебните коли и възможности, да си уреди децата - единия в бившата Агенция за чуждестранна помощ, без да имат ценз за това и примерно дъщеря си в Агенцията за децата, сега мисля, че е някъде в Министерството на финансите. Юнал Лютви не е помогнал на нито един избирател през последните 20 години. Другият лакей е Лютви Местан, този човек не е бил с нас, когато правехме ДПС и дойде благодарение на пробивната си съпруга Ширин Местан. Може ли да ми кажете например Лютви Местан, преди да стане депутат и преди съпругата му да стане шеф на Агенцията за закрила на детето, откъде дойде той? Неговата съпруга например с нищо друго не сме я запомнили, освен с това че се появява по медиите, по модните списания как уплътнява работното си време по бутиците, за да си мери с извинение сутиени, бельо и дрехи? И това й е основната работа. Но няма кой да каже на Местан, че всъщност той е депутат и че тя е председател на тази агенция, благодарение на това,
че въпросната госпожа през тези години я водеха специално при Доган в Хисарските минерални бани, без да изпадам в подробности.

Такива хора успяват, благодарение на това, че жените им могат да преспят с този или онзи лидер. За мен е по- добре да се скрият някъде и да не излизат в медиите и по трибуните и да не се излагат, тъй като България е малка държава и нищо не остава скрито- покрито и всичко се знае. ДПС в какво се превърна през последните години? В една олигархия ! Друга такава персона е Емел Етем Тошкова. Значи за мен критерий за оценка за тази жена е фактът, че

родният й баща, който е от моя край - от Исперих, до смъртта си не я приемаше в собствения си дом.

Чак след неговата смърт тя започна да посещава майка си . Това за мен е критерий, след като собственият ти баща не иска да те вижда. Тази жена влезе в "Подкрепа" понеже беше с българско име тогава. Лично Константин Тренчев каза, че е поискал от ДПС да му се даде човек един представител на турското малцинство за главен секретар и тогава му предлагат Емилия Тошкова, но той настоял тя да си смени името и затова днес тя е Емел Етем Тошкова, благодарение на Тренчев.

След година време обаче той разбра ,че тя не става за нищо и затова я изгони и тя започна да се занимава с бизнес. Но и там се провали и остана без работа. За голямо съжаление, аз като човек, когато види някой изхвърлен на улицата и без работа, винаги съм бил съпричастен. Тя тогава, когато караше един 20- годишен "Трабант", ме помоли да й организирам някаква среща с Доган, за да почне работа в централата на ДПС. Аз й организирах такава среща, защото я съжалих, и защото тя толкова години не живее с мъжа си, а пък нямат развод, но това няма значение, те си имат свое становище по въпроса и я заведох при Доган с мисълта, че той ще й помогне да започне някъде работа. Иначе тя беше председател на Комисията по етика и по устав нямаше право да заема място в администрацията на ДПС. И така през май 1994 г. я заведох при Доган, но той, както ви казах, не разбира нито от Кодекс на труда , нито от устав на партия, нито от администрация веднага се разпореди да започне някаква работа. Аз му казах:" Г-н Доган, не може да работи тук, защото Уставът не позволява председателят на Комисията по етика, който трябва да ни проверява, да работи в администрацията". Тогава знаете ли какъв отговор получих? "Ами Гюнер, нека в трудовия й договор за длъжност оставим празно място! Тоест, тя започна работа с празно място за длъжност в централата на ДПС и понеже явно е някаква

змия усойница, влезе под кожата на Доган , сега да не ви обяснявам по какъв начин.

После през 1994 г. декември, когато бяха изборите за 37-мо народно събрание самата тя се опита да вкара за водач на листата в Русе Евгени Матинчев, който не беше свършил работа за пет пари. Тогава цялата русенска организация в знак на протест си подадоха оставките, но тя успя да прокара своята линия и наложи Матинчев. А вече за 38- то народно събрание Доган я пробута за народен представител.
Има много лакеи около Доган. Не напразно има една снимка, на която се вижда как на наша конференция три ръце се протягат как да вдигнат куфарчето на Доган - едната ръка е на Емел Етем, втората е на Юнал Лютви и третата на Касим Дал. Като някакви слуги те едновременно се надпреварват кой да му подаде дипломатическото куфарче.

- Вярно ли е твърдението на Осман Октай, че вие сте се занимавал с финансирането на сватбата на Доган с Айсехел в Исперих?
- Вярно е дотам, доколкото аз бях уведомен за разходите и плащането на хората, които участваха в мазните борби тогава. Другото финансиране идваше от София и не знам никакви подробности около това.

- Каква е вашата версия за самоубийството на Ахмед Емин?
- Според мен това самоубийство не е случайно. При всички случаи тук има външно участие, външно влияние и са набъркани икономически интереси.

Едно интервю на Александрина Роканова

Б.р. Верен на нрава си да бъде независим и обективен вестник,”ШОУ” отново призовава Ахмед Доган лично да се защити от нападките, като му гарантираме същия обем страници, какъвто сме отпуснали на неговите критици. Длъжни сме да напомним, че не взимаме страна в политическия дебат, само даваме възможност за изява на различни гледища.




Тагове:   Доган,   начело,


Гласувай:
2



1. анонимен - s
04.08.2010 14:11
bilgarska izmislica
цитирай
2. genadi2000 - Жива истина си е!
05.08.2010 18:57
анонимен написа:
bilgarska izmislica

Жива истина си е!
А ти, турчино, щастлив ли си, че един мангал те манипулира и води за носа?
цитирай
3. анонимен - таковата
21.12.2010 15:30
Ами искам да кажа че Доган ме дразни и искам да го напсувам яко, а където пиша за него и ми трият коментарите. Просто ми идва да го изнасиля честно..с кол разбира се, не съм педерас, та така
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: genadi2000
Категория: Политика
Прочетен: 4804684
Постинги: 248
Коментари: 1993
Гласове: 859
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031